Friday, August 28, 2009

tired...

juz finish my qmt..baru la arini merasakan keseronakan study diz subject..siryezly interesting..hhahhaha..nape la xrealize awal2 kan...kuikuikui....my QUEZ 1 sangat la terok..
mcm xg klaz..padahal g klaz..chapter yng skip klaz plak yng dapat mark power..
huhhuhuhu..
mcm suh aku skip klaz je..hehhehehe..btw i cant skip dat klaz anymore..i was absent 2 times olready ma...kene tahan godaan ni..exspecially kawan2 ku yng sememngnye da bt shortcourse...
mereka sngat active unuk bersiar...ade je yng mereka plan..adussshhh..mcm nyesal pun de xamek dulu..but...ape kan daya..juz redha...
haaaaa...arini aku nak cte pasal berbuka..my houzem8 masak..yummy2..sngat sedap..hingga menjilat jari...

ikan bawal swit sour + sawi jepun+kepla ikan bawal(xtaw masak pe)...
i was da last person meninggalkan table makan..
hahhahah..mcm recycle bin la...huhhuu...
and yng paling kelakar sekali..aku termasokkan putu bamboo dalamsup sayur k.ita...hahhahha
pecha perot kami gelak...
kemerahan muka ku...kuikuikuiki...k.intan xabes2 nk gelakkan aku..cisss....
mereka ni mmg sister yng sporting la..
how lucky to haf them..badmood bley hilang dudok bersama mereka..
hhahahhahh..
allllaaaaaaa...tp k.intan(a.k.a bibik) die balek..bosan da..no one akan melayan saye..if die ade, kami akan sentiasa bahan-membahani antara 1 sama lain..uuwww....dat y la rini aku blaja..hehehheh..xde mende nak buat..

No comments:

Post a Comment