Friday, June 18, 2010

alangkah indah..

smlm da la keseorngan...
bf tido n mg sengaja xkejot..
die mmg xrisokan aku pun...
luckly de fb...
xla aku takot sngt...
n pg ni die bt xtahu je pasal smlm..kejot aku mcm bese tanpa rse serba salah...
n die tahu aku merajuk pasal nk jupe month..
ari2 de ckp die snggup bt pe je cz die da lupe annversry..nk tebus kesalahan....
n aku xsuh pn die bt mcm 2 tok tebus kesilapan die..
aku mmg sengaja pun xkejot diw mlm td..
kalo die risokn aku msti die teringtkan aku yng sorng2 ni...
hmm then pg ni die ckp aku berdrama...
perlu ke aku berdrama??
ingt aku nk sngt ke perasaan bodoh mcm ni..
aku pn xnk la...
merosakkn masa depan aku.,
baek aku study..
masalahnye i cant...
aku xley study...
kalo la aku boleh ilngkan perasaan marah ni..
kalo lah aku ni xde perasaan...
kan best...
xde la sakit ati,xde la makan hati, xde la aku gundah gulana,...
alangkah indah jika aku ni xde perasaan ape2..
hati kering...
xla aku mcm ni...
mak...
nk mak...
nk balek....
da lame xbalek jupe mak...
rindu mak,,,
lebih baek rindukan mak kan...
dr rindu orng yng xde kaitan ngn kte..
nape la aku xsedar slame ni...

2 comments: