Monday, July 19, 2010

durian oh durian......

before lecture prof jamal td kitorng sempat ke petronas tok membeli belah tok hilangkan boring lecture 2..aduhhh...teka la ape yng i beli??keropok durian n roti jagung..xtaw knape ttbe berminat ngn kaler kuning..
huhuh...
namun stelah beberapa minit lecture,aku try membuka keropok tersebut perlahan tanpa sebarng bunyi..dengan mengunakan cutter lysa aku mbukanya...
namun...semakin besar plastic dibuka semakin kuat baunye...ttbe aku ternmpak fadil mengangkt2 idongnya seperti terbau sesuatu yng disgusting..aduuhh...
aku mula panik...hhahaha n prof pun pasan...'ADA BAU SESUATU' SENDAWA BAU DURIAN...
kami yng kt belakang ketawa terbahak2,,,hahhhhahha pecah perot aku gelak...dorng tertnye2 sape la yng sendawa/kentot bau durian..
wakkakkakak...bau nye smpai aku xbrani nk makan lg time2...
hahahahah..hahahaahha...kopok durian pun ade bau ae..
xsangka pulak...wakkakkakka....kesian mereka yng xmkan durian..nk muntah agaknye...
hahhahaha...musim durian la katakan....aiseh..lawak2....

No comments:

Post a Comment