Monday, August 23, 2010

bnyak tol dugaan time bulan pose ni

baru je smpai dr s.alm last nite...sngt letey n xcukop tdo..
adehhh...bnyk tol dugaan aku nk jupe amer....dengan tiket g s.alm burn..just lmbt 3 minute je...bengang tol aku...mcm nk nangis je tngk bus s.alm da xde...
aku punye la rush dr klaz2 last2 xsempt gk...
nape la xikot gerak ati naek cab g mc (a.k.a melaka central)..
kalo x xla aku susah2 nk tunggu bus laen...k
ne beli tiket kL rm 12.4o..rugi2...dah la turun bukt jalil...
adoiiii sempit pikiran aku..
ttbe de la cina ni tertumpah coke kt lantai..peccah n terpelanting coke 2 kt aku..
gotchhhhhhhhhhh!mcm nk belash je cina 2..dah la xoffer tisuu...aku plak yng kne tnye die de tisu ke x....tesionn je...xpe2....
aku sabar smbil senyum2 tersipu2 kt chinesse 2...
erghhhhhhhhhh...smpi bkt jalil aku lega...amer pick up me dengan arul..
siap sesat ke KL lg...kene tahan ngn polis...siap bg rasuah lg..bongoknye polis...rm17 pun nk amek...
ish2...bengong tol makan duet haram...!
for the first time aku naek moto ngn laki kt highway...memng advancer r....aku hnya mampu menutup mata time amer cilok sne,cilok sini..adehhh terasa mcm minah rempit...tp rempit baek sbb pkai tudung...laju xlaju sngt la..sbb pembonceng n penunggang die berat..hehheheh
smpai2 je mcm nk patah tulang aku..huhuhuhu
pity 2 him....kne press poto kuat2 lg..msti lg penat....
naseb baek smpi PAKLli Xcancel reservaion amer buat...hehhehe...dapt jugak aku makn nsi ayam lemon...yuummmmmyyyyy....

nasi aym lemon + manggo snow
blackpaper chicken chop + strawberry blended...

wahhhhh...sedap2....arul pun join kitrng gak...
afer kenyang g bowling....hahhaha sbb knyang sngt aku xmeng la bowling..
hahhaha tp amer kalah 4 de 2nd time...hahhhahhah(padahal point cket je)
wakakkakakak..yeaayyy after dis dapt teddy bear lg la agk nye..
hehhehe..i guess so....



p/n: yayang!t ley bg lagi ae...F.Y.I teddy ni name die MOMOE(oldest),COCOE and CHUPPY(youngest yng kaler pink)
hahhaahhah
thanks darling!trkejot ttbe time balek dpt teddy bear..hahhahhaha
suke2...

then stay kt umah my cousin..borak punye borak smpai terlajak sahur...
huhhhu..mcm2 gosip kua...biase la..mamarazi kn ade(dilla)
hahhhahah

XBYK TMPT PUN G..G jusco bukit raja.jalan n beli cookies..suke2!
hhehehe.. i bought wallet n belt for my dad..heheheh sush gak nk cr coz my dad gemok..
hehehe...tngk ank die la.!!!kahkahkah







kesian my cousin,die nk anta i n nk buke skli kt ikan bakar...tp da beli tiket...mcm mbzir plak...so i bukak pose dengn je ngn bus stop s17 since bus pun kol 8.15...

these are the menu for me n my precious:)

n.tomato + kuewtiew + udng 5 ketul(amer g beli sbb i merajuk)
burger burung unta + cheese
air tembikai + sirap bandung
double cocolate chip with pecan + choc chip with macadamia

best kuew tiew die..tmbh2 lg ngn udng...even kuew tiew rm2 tp sngt berbaloi...
hehhehe...bak kata amer jgn mbazir...hehhheh
xsmpt nk btol menikmati famous amor 2...
haaa time buka siap de chanderlite lg tp kt warung je la...
hhahahha...
warung pun warung la..kebetulan je tokey 2 psng lilin dalamm gelas..xpe2 nmpk juk muka amer time buka2...

n message die,kite kne sabar mgdapi dugaan yng yng datang,,,yang pasti bhagia kan menyusul selepas itu...hehheheh btw thanks drling...n yng read this blogg...
im verry happy n happy ramadhan 2 all umat islam..
:)))

No comments:

Post a Comment