Saturday, April 3, 2010

adehhh..


huh....bru je beskan study economy c6..xla susah sngat..tp..
de gak yng susah..hehhe..2 bru 1 chapter..de lg 2 chapter yng masok test2...try my bes...hehehhe...busannye..otakku sudah tepu dngan economy..maka sya mahu mengcontinuing my hobi..hehheheh..bes gak ae blogging ni..dapt la aku cite2 rase hati...ade kakasih da tido..smlm pun meninggalkan aku...kesiannye saya...nasebbaek de momoe temankan aku td..xla takot sngat..hehheeheh...amey2...da smpai mne anda bermimpi..rindukan kamu tatkala ini..cehhwahhhh..hehhehe..allaa..ttbe mahu makan...perot saya lapar lagi seperti smalm....mataku payah melelapkan mata semenjak 2 menjak ni...ahhah...asal la aku guna bhasa ni..snagt pelik..kehkehkeh...emmm...
ttbe rindukan ayah...emmm...ptng td my dad kol..but xsempat nk angkat...emmm nk kol balek tp...takot...ye la...ri 2 ade miss understood cket ngan ayah...jahatnye aku xkol balek,...but...rindoo ayh...xpe2..mb next week aku balek la...tp...bnyak keje.adehhhh
pening aku..dah la nk final ni...sudah rse bahang exam..hahahhahhah tatooot..

No comments:

Post a Comment