Saturday, April 3, 2010

atika saad dun hurt me...

hahha..
rini bangun paling Lmbt kot selame aku berada dlm umah ni...mane xnye..tido after subuh..huhuhuhu...ta8 over tugas bluppp..aaku tido die lak bangun...isyy...last nite aku dpt scay mimipi..gotchh...perggh..berpeloh je bru bngun tdo 2...then, nangis..immediately call my charming with sore mamai2nye...story dngn penuh perasaan...perghhh..pelakon2 dlm mimpi 2 blupp,lisa,amer,nana and paling pelik gf coin pun de...hahhahha...dlm mimpi 2 de 1 guy 2 nk terkam aku,aucchh aku melarikan diri tp belom sempat guy 2 da sentap i...pas2 ade orng tua mcm lari nk selamtkan i but by then die pun terkam aku jgk..BODOHNYE orng tua...mase 2 kt jeti...nk anta amey kat jeti penang..(ngarut je)huhuhu..tp dat time yng aku kene terkam amey xde...die g kua nagn blupp...hahahahhaha..ngokngek nye bluppp....naseb baek pas2 i terjge...kalo x mesti ida xjd kawan ngan die lg dlm mimpi 2..hahhahhhahha...issyy2....dun want da happen in my life..simpang malaikat 44...really love him...hahhha..but i noe..it will not happen...
hahhahhah..lawak2.....I LOVE both of them...my mucuk amey syazwan n si sengal blupp..
hehehhe...
daaa...sat g nk p mamam ngan lisa..n my clazma8...da...

No comments:

Post a Comment